Trouwfeest - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Femke en Daniël - WaarBenJij.nu Trouwfeest - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Femke en Daniël - WaarBenJij.nu

Trouwfeest

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Femke en Daniël

25 November 2012 | Nederland, Groningen

Afgelopen woensdag zijn we in het stadhuis van Groningen getrouwd. Het was een heel mooie en relaxe dag. Omdat wij allebei JA hebben gezegd kon gelukkig het feest van gisteren in het Platformtheater doorgaan! Het was een supermooi feest en wij hebben enorm genoten! Iedereen die erbij was, ontzettend bedankt!

• 26 November 2012 - 21:36

Femke:

Ja, het was een prachtig feest en wat zijn jullie een prachtig stel!

• 01 December 2012 - 14:27

Maaike:

Heel veel plezier en ben benieuwd naar jullie verhalen! Xx

• 02 December 2012 - 17:13

Grietje:

Hoi,

Ik reageer inmiddels over de eerste berichten uit Zuid-Amerika: dat jullie in de zon achter een koud biertje zitten............We zijn benieuwd naar de rest. Veel plezier!

• 03 December 2012 - 21:02

Marieke:

Hey meneer en mevrouw Wansink, ha ha ik lees het al. Het koude bier al weer te pakken ;). Mooi zo. Benieuwd naar al jullie verhalen!!! Xx Paul en Marieke (ps en jullie trouwen was geweldig!)

• 31 December 2012 - 21:51

Benito En Marije:

Het Daniël en Femke, heel veel plezier en een goed 2013!!!!