Trouwfeest - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Femke en Daniël - WaarBenJij.nu Trouwfeest - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Femke en Daniël - WaarBenJij.nu

Trouwfeest

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Femke en Daniël

25 November 2012 | Nederland, Groningen

Afgelopen woensdag zijn we in het stadhuis van Groningen getrouwd. Het was een heel mooie en relaxe dag. Omdat wij allebei JA hebben gezegd kon gelukkig het feest van gisteren in het Platformtheater doorgaan! Het was een supermooi feest en wij hebben enorm genoten! Iedereen die erbij was, ontzettend bedankt!

• 26 November 2012 - 21:36

Femke:

Ja, het was een prachtig feest en wat zijn jullie een prachtig stel!

• 01 December 2012 - 14:27

Maaike:

Heel veel plezier en ben benieuwd naar jullie verhalen! Xx

• 02 December 2012 - 17:13

Grietje:

Hoi,

Ik reageer inmiddels over de eerste berichten uit Zuid-Amerika: dat jullie in de zon achter een koud biertje zitten............We zijn benieuwd naar de rest. Veel plezier!

• 03 December 2012 - 21:02

Marieke:

Hey meneer en mevrouw Wansink, ha ha ik lees het al. Het koude bier al weer te pakken ;). Mooi zo. Benieuwd naar al jullie verhalen!!! Xx Paul en Marieke (ps en jullie trouwen was geweldig!)

• 31 December 2012 - 21:51

Benito En Marije:

Het Daniël en Femke, heel veel plezier en een goed 2013!!!!

Femke en Daniël

Wij gaan op 21 november 2012 trouwen en geven 24 november een feest! Daarna gaan we een half jaar op huwelijksreis naar Zuid-Amerika. We vertrekken 30 november as. en vliegen op Buenos Aires en komen 24 mei 2013 terug van Bogota. We hebben er al veel zin in!!

Actief sinds 26 Aug. 2012