Voorbereidingen huwelijksreis en trouwfeest - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Femke en Daniël - WaarBenJij.nu Voorbereidingen huwelijksreis en trouwfeest - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Femke en Daniël - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen huwelijksreis en trouwfeest

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke en Daniël

07 Oktober 2012 | Nederland, Groningen

Nog 8 weken en dan vertrekken we voor 6 maanden naar Zuid-Amerika!

We zijn nu druk met de voorbereidingen van ons trouwfeest en deze verlengde huwelijksreis en kijken er al erg naar uit.

De planning van onze te volgen route hebben we uitgestippeld op bijgevoegd kaartje.

• 07 Oktober 2012 - 20:14

Geertje Waanders:

Hoi Femke en Daniel,

Geweldig idee zo'n site zodat de achterblijvers kunnen meegenieten van jullie avontuurlijke reis.
    We zullen jullie zeker volgen.

Groetjes en veel liefs,

Papa en mama

• 11 Oktober 2012 - 09:39

Femke:

Ik heb mezelf op de mailinglijst gezet en ga zeker al jullie berichtjes lezen!

• 23 November 2012 - 15:55

Gerrit :

hey femke en daan vet dat ik jullie kan volgen! ik zie jullie morgen in groningen!
    heb er zin aan!

• 30 December 2012 - 09:33

Rene:

Hoii,

Doen jullie ook een bezoek aan Paaseiland met die geweldige sculpturen ??
    Volgens mij kost dit wel een extra vliegreis maar jullie zijn relatief gezien vlakbij.....

Have fun,
    Rene

Femke en Daniël

Wij gaan op 21 november 2012 trouwen en geven 24 november een feest! Daarna gaan we een half jaar op huwelijksreis naar Zuid-Amerika. We vertrekken 30 november as. en vliegen op Buenos Aires en komen 24 mei 2013 terug van Bogota. We hebben er al veel zin in!!

Actief sinds 26 Aug. 2012